Je herkent het misschien wel.... I feel stuck. Ik voel alsof ik tegen iets aanloop, zodat ik niet verder kan!
Als je dit gevoel kent.. .blijf dan even kijken en ik ga proberen om je unstuck te maken!
Als we het hebben over STUCK, vastzitten... waar gebeurt dit vaak?
Ik zie het als mensen het gevoel hebben te veel moeten doen in te weinig tijd.. dat voelt gevangen, en niet vrij
Ik zie dat er geen overzicht zit in de hele berg stappen die ik moet zetten
of als je het lastig vind om te bepalen wat pioriteit heeft... voor je gevoel moet je alle dingen doen... wat is je volgende stap? Ik zie dat veel mensen dan heel druk en moeilijk gaan doen over social media posts... terwijl dat niet de beste manier is om vooruit te komen.. Dit is wel de beste manier om je tijd op te laten slurpen.
Is dit herkenbaar?
Ik vertel je in deze video het belangrijkste ding die je moet doen om niet meer STUCK te voelen. En nee.. dat is niet een coach inhuren. Jij kunt zelf zorgen dat je je niet meer stuck voelt!
Nu geloof ik altijd dat als je je STUCK voelt er 2 dingen meespelen. De Feiten.. en de emotie. En die moet je proberen te scheiden.
Je voelt je stuck (en vooral als je dit te veel uitspreekt) ga je ook steeds meer vastzitten... maar je kunt het ook rephrasen naar... ik heb een uitdaging die te overwinnen is. Dan blijf je in beweging.
En je hebt de feiten...
Kijk dan even naar de feiten... het is vaak:
Ik weet niet welke volgende stap ik moet zetten.
Wat is het belangrijkste dat ik NU zou moeten doen?
Hoe zorg ik dat ik STOP met niet belangrijke dingen zodat ik uit het cirkeltje wat ik aan het creëren ben kom.. en creëer ik meer tijd voor dingen die me verder brengen?
Als je vast zit dan zit je dit vaak op het aanbod. Dit kan je online aanbod zijn, maar dit geld net zo goed voor een half offline aanbod.
De eerste stap is dan ook niet niet je branding op orde of een social media post, je eerste stap is een goed aanbod maken.
Een pakket.. een programma met een prijs. Dit geldt zowel voor een online programma als een offline programma.
Kijk naar het resultaat dat je wilt behalen met een klant. Bedenk dan alle dingen die je nodig hebt.
-lesmateriaal
-1 op 1 coaching
-feedback
-live dagen
-Q&A.
Schrijf alles op... die dingen heb je ECHT nodig!! Ga niet met losse uurtarieven werken, NOOIT niet... gooi het in een pakket.
Laatst zei een klant tegen mij.. maar ik weet niet of de klant dit wil. In mijn mening.. de klant heeft niks te willen, want zij huren jou in als expert, dus jij weet PRECIES wat nodig is om de resultaat te behalen. Is dit een losse sessie...? Nee, nee dit is het totaal plaatje. Dus jij bepaalt, niet de klant, want jij bent degene met de kennis.
Je schrijft dus alle elementen op... en hier hang je een prijs aan! Nu heb je een aanbod. Je geeft het aanbod een naam, een goede belofte en hij kan gepubliceerd worden.
Dit kan op een website een PDF document, in e-mailvorm of Instagram story, dat maakt niet uit, maar je moet voor jezelf het in een vorm gieten zodat als je iemand spreekt.. je makkelijk je aanbod kan vertellen, dat je mensen nog naslagwerk kan geven.
In ons programma gieten we dit in een korte salespage! Want hier neem je mensen mee in het proces. hier staat dan ook je aanbod compleet in geuren en kleuren op.
Een website is niet eens een vereiste.. je kan het ook in een PDF gieten en mensen toesturen.. dat moet niet hetgeen zijn dat je in de weg staat.
Maar wat ik zie is dat mensen vaak eerst hun website maken en dan denken... wat zet ik er op. Dat is de verkeerde volgorde maak een prachtig aanbod en ga daar mee de markt op.
Dit is de belangrijkste stap.. want nu heb je een product, een aanbod waar vandaan je een systeem kan gaan bouwen om dit te verkopen! Dat is dan de volgende stap voor een volgende video!
Dus stop met het doen van 101 dingen die je niet verder gaat helpen. Maak dit killer aanbod, schrijf het ergens neer en neem dit als vertrek punt voor je bedrijf.
Succes, en als je hulp wilt bij het maken van je killer aanbod, vraag dan een vrijblijvend gesprek bij me aan!
In één oogopslag ontdekken of je online programma een succes wordt voor je ideale klant.
Deze tools zorgen ervoor dat ik veel dingen in mijn business kan automatiseren.
In deze 4 daagse challenge live training zet je de 4 belangrijkste stappen voor het maken van succesvol online programma in een drukke markt, waar mensen écht op zitten te wachten
75% Complete
Download the Purpose Roadmap including workbook to craft your own Purpose for your life & business.